Tytuł |
Dostępność |
|
Wykład 1 - Wprowadzenie. Obiekt canvas i jego kontekst. Programowanie obiektowe. |
|
Pobierz
|
Wykład 2 - Kolory i gradienty. Przekształcenia kontekstu. Timery. |
|
Pobierz
|
Wykład 3 - Pętla główna gry. Interwały czasowe. requestAnimationFrame(). Renderowanie obiektów. |
|
Pobierz
|
Wykład 4 - Obsługa zdarzeń i zachowań użytkownika. Ćwiczenia. |
|
Pobierz
|
Wykład 5 - Animacje i sprite'y |
|
Pobierz
|
Wykład 6 - Renderowanie map. Mapy z kafelków, obiekty świata gry, widok izometryczny. |
|
Pobierz
|
Wykład 7 - Gra sieciowa - podstawy Node.js |
|
Pobierz
|
Wykład 8 - PhoneGap, portowanie gier na Androida i IOS, tworzenie natywnych aplikacji. |
|
Pobierz
|
Wykład 9 - Silniki gier. Phaser - wprowadzenie. |
|
Pobierz
|